Tuesday, January 1, 2013

Twenty Thirteen





Assalamualaikun

Selamat Tahun Baru semua! Alhamdulillah we're all still breathing in 2013. Things will be different from now on. Aku dah kira senior hahha. Budak petang naik pagi. Nanti banyak muka form 4 hilang, then ada pulak muka form 4 baru. Aku pun dah selamat masuk kelas 4 Ibnu Majjah mengambil science stream as what Kak Sarah Ramora would say it "Welcome to Hell". Haha. I hope I get along with my new classmates since kelas tu mesti berpuak-puak nanti. Aku cemburu sebenarnya bila dapat tahu some of my schoolmates dah study subjek tingkatan 4 dulu. Takpelah, I'd prefer to spend my holidays away from all those books while it lasts. Too bad it already lasted. Esok first day sekolah dan Aku nekad untuk makan Maggi buat kali terakhir. Walaupun esok first day of school, lagak Aku macam budak habis SPM

Banyak benda yang Aku nak capai tahun ni. Kalau nak listkan panjang sangat. Yang penting tahun ni, Aku mesti sentiasa berusaha perbaiki kekurangan Aku. For now, doakan Aku dapat petunjuk sebab hati berbelah bagi nak pindah ke tidak. 


3 Bestari, even if you guys cakap kita takkan berpisah, Aku yakin sedikit demi 
sedikit masa akan memisahkan kita. Takpelah. Biar jauh di mata, asalkan dekat di hati :)

Selamat Jadi Tua Hafiy Radzi! May Allah bless you
Have a great day tomorrow everyone!




No comments:

Post a Comment