Saturday, September 29, 2012

Pathetic




Tak lama lagi nak PMR, waaaaaaah tak sangka it'd be 9 days ahead of me . Dengan penuh selamba dan tiada perasaan risau lagi, saya menaip entri yang mendatangkan perasaan risau . 9 bulan berlalu ibarat baru semalam hari pertama bersekolah . Duduk himpit 6 orang 3 meja dekat penjuru kelas haha . 9 bulan rasa macam baru sebulan yang lepas . Haha Aina, wake up -.-

Dalam keseronokan aku nak pegang marker, double tab target, jadi macam Mila Jovovich dalam Resident Evil Retribution, berita buruk pulak wa dapat -.- Bukan buruk, hodoh gila gila punya berita T^T Tapi aku wajib pasrah sebab sudah ditakdirkan team Tarantula especially yang Form 3 lah en diuji sebegini . Straight seminggu ni, aku puaskan diri aku menangis, mohon diberi petunjuk nak buat apa . Sesungguhnya, Allah sahaja yang dapat membantu

Next week 8 untuil 10 Oktober ada latihan pusat Paintball dekat Xtreme park Shah Alam seksyen berapa tah . Latihan pusat yang aku aim selama ni . Hari Jumaat pulak pendaftaran, masuk bilik blablabla . Sabtu, 13 Okt baru game, separuh akhir the next day . Waaaaaaaaah, tak sabar gila gila rasa nak pegang marker kene pallet splash bagai haha . Cikgu kata nak buat jersi baru, memang patut pun


Wait Aina, bukan ke 9 sampai 15 Oktober kau PMR ?


Hmm, aku pun nak capai tahap buntu . Insya'Allah, Yang Maha Berkuasa akan memurahkan rezeki, memudahkan urusan kami sepasukan . Esok dapat balik lambat, perjumpaan dengan ibubapa pasal paintball . Yeayy haha . Ya Allah, tabahkanlah hatiku dan hati ahli pasukanku




No comments:

Post a Comment