Sunday, June 12, 2011

Back on the road



Siap aku kemas barang nak balik asrama *Alhamdulillah* Phone aku berdering sekali lagi . Rupa-rupanya aku menerima khidmat pesanan ringkas daripada mereka iaitu Hakim, Ren, Julie and Fadzren . Mereka mengucapkan selamat pulang ke asrama, tahniah dan sebagainya . Sejuk hati aku baca :') Thanks a lot guys . Aku teringat post aku yang sebelum ni . Aku nak dia baca . Aku menghantar khidmat pesanan ringkas kepada dia meminta dia membaca post tu . Selepas itu, aku terus mengankat beg beg aku yang penuh dengan barang-barang yang aku perlukan di asrama ke pintu rumah . Seminit kemudian, dia balas

"Malas"

Aku lepaskan handphone tersebut, biarkan ia menghempas lantai . Dalam hati aku, aku bisik perkataan "Buduhnya aku" . Ye, aku memang buduh . Aku sendiri cakap dekat diri aku dulu yang dia lelaki terakhir untuk aku . Kenapalah aku suka hancurkan benda yang aku nak . Hahaha, tak guna punya Aina . Kesal *padan muka kau Aina* Takpe, aku akan tunggu . Dah, taknak lagi cari orang lain . Aku nak tunggu untuk dia :')

Daaaaaaaaaaah, thats enough Aina *sejak bila keu berjiwang sampai ayat gempak gempak weyh --'* Haha . Esok sekolah . Tak lama lagi Aina Farihah berbaju biru . Bak kata Adam, I'm one of the smurfs xD Hahaha . Nanti dapat paper, astaghfirullah . Mampos aku kalau result teruk . Afiah nak kutip hutang xD Sekli lagi, berdepan dengan segala perkara yang akan terjadi . Tabah ye Aina, kau boleh! Blessed be guys

No comments:

Post a Comment