Saturday, June 25, 2011

Walking on glasses





Khairil Imran : Aku tak fahamlah Aina . Kau cuba cerita dekat aku, manalah tahu budak macam aku ni boleh tolong kau
Amni Afifah : Tapi Aina dah bagi dia harapan, so there's no turning back
Maryam Najwa : Its better kau stop letting orang gunakan kau . Kau kene berani sikit cakap no
Amirul Azam : Sejak kebelakangan ni Aina ku selalu nangis, aku pun nak jugak
Afifah : Kau ingat tak ceramah motivasi kau dekat aku? Kau fikir positif je, everything happens for a reason
Syuhaizat : Aina, asal dengan kau malam tadi?
Aiman Amran : Alaaa, mengapa bersedih cik adik manis? Kan aku ada
Najwa Awatif dan rakan-rakannya : Aina okay tak? Cerita la dekat orang
Muhd Ezzad : Kenapa ni? Taknak bagitau Abe pun
Maisarah : Aina, mata kiri kau bengkak ke?
Elias : Babe, you're hiding something, come on spill the beans




*Nampak sangat aku lain macam the past few days . Pergh, atoyaii ._.


I'm tireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed, heh . To make things worse, I've been out of class the whole week and lost my stuffs along the way . Yeah, aweshooome . Ujian? Musibah? I prefer it as an examination that I'm gonna ace . Go girl :')







No comments:

Post a Comment