Sunday, October 9, 2011

I'm not about to break down



Siti Nur Irdina, terima kasih kawan kerana menggembirakan hati si gadis yang sayu ni . Haha, I really needed someone to say something to me that can boost me . Luckily, that person was you . Alhamdulillah, I couldn't ask for anyone to ever replace someone with a heart as good as yours . I'm so grateful, thank you . Aisyah Sabirah, terima kasih sudi berkongsi duka cita anda bersama saya . Lumrah hidup, kita tak boleh nak buat apa . Banyak lagi yang akan datang dan insya'Allah kau akan hadapinya dengan tenang . Yela, dah berpengalaman, jadi mesti dah tahu macam nak bertindak kan? Haha . Farid Zakwan, time aku perlukan abang aku la kau off . Haaaa, hebat . Takpelah, sorry . Maybe aku yang tak faham bahasa kau tengah PMR, haha . Aku sayang kau orang tua  Abdul Rahim, terima kasih juga kerana sudi membantu sedikit sebanyak yang mampu . Aku harap satu hari nak tengok kau dengan Kaklong naik pelamin . Haha, insya'Allah . Moga bahagia, make it last . Muhammad Hanif, kau macam biasa haha . Kalau pasal makan memang gaduh habislaaaaaaah . Goodluck dengan apa yang kau nak buat . Sayful Azhar, terima kasih kerana sudi menerima AINA sebagai AINA *cehh* I hope things can work out between us, kalau Tuhan yang nak :D haha . Maryam Najwa, aku tak dapat tengok la movie tu . Abah pasang DVD ----------> Bini-biniku Gangster . Pergh, manis cerita tu weyh T___T feeling habis tengok movie tu xD Sorry tau


Thank you so much guys, I owe you

No comments:

Post a Comment