Friday, December 24, 2010

Celebrations :D



23 December was wondeful . I was more excited than all the third formers -.- Haha . Congragulations to all third formers . I am really so really really proud of everyone . To me, 3A's is already enough to make me smile . Semalam result my sister keluar first, 8A's . Alhamdulillah . And then dah start excited nak tau result yang lain . Rang Zahar, 8A's . Alhamdulillah . And then rang Uncle Zulkifli, Faris dapat 8A's too, Alhamdulillah . If only he was here :'( After that rang Hanif, belum keluar lagi -.- Then rang Syamil, "Aku tau la kakak kau dah keluar" Eihh -.-'

Heh, then on the phone with Maam for half an hour xD Thats us, lama lagi pun boleh xD Entah macam mana boleh tertidur lepas tu =.=' Bangun pukul 4 lebeh xD Ahaha . Check phone, Maam 8 missed calls, Syamimi 2 missed calls, Zahar 4 missed calls, Elias 3 missed calls, Kak Aisyah 1 missed call . Sorry you guys, aku kuat tidur xD Haha Call Zahar, dia ajk celebrate his achievement . But I can't, I got other plans, sorry bro

Malam tuh had dinner at Chili's Grill Bar . Yo, I love that place! Betapa banyak dish kiteorang order = =' Elok elok tengah jaga badan sekarang kena pergi jogging balik . Haih, best gila dinner! Haha, we we're like "Ibu nak ni" Mom angguk je xD I Love You Mummy . Paling best makan Molten apetah xD Sedap gila . Habis je, lepak jap and balik!

And then Zahar suddenly text "Aina, ko kat Chili's en" Gila terkejut = =' Aku dah syak dia stalk oh . Rupa rupanya dia pun ada xD Aku tak nampak kau la, sorry sorry . Kenyang sangat xD Sampai rumah terus tidur . And then Syamil text -.-' kacau betul . And then dia tak balas, aku ambillah kesempatan sambung tidur xD Thats it

No comments:

Post a Comment